Digitális források az oktatásban
Az óra célja:
·
digitális eszközök újragondolása, használata
·
a mobil tanulás megismerése
·
pedagógiai eszköztár színesítése
Fejlesztendő kompetenciák:
- · Együttműködés
- · Kreativitás és innováció
- · Kritikai gondolkodás
Az óra menete:
Szervezési mód Szükséges eszköz Időtartam
- 1. Keresztrejtvény Frontális munka Ppt, papír 5 perc
- 2. Előadás Frontális munka - 7 perc
- 3. Feladat: Készítsetek leltárt! Csoportmunka szóbeli feladat 5 perc
- 4. Videó Frontális munka ppt-ben link 4 perc
- 5. Reflexió Egyéni munka - 5 perc
Források:
Szunyogné
Bogdán Hajnalka (2015) A digitális pedagógia helyzete és sajátosságai az
alapfokú oktatásban In: Iskolakultúra 2015/02.
Url: http://epa.oszk.hu/00000/00011/00192/pdf/EPA00011_iskolakultura_2015_02_058-075.pdf Utoljára letöltve: 2016.05.13. 21:00
Url: http://epa.oszk.hu/00000/00011/00192/pdf/EPA00011_iskolakultura_2015_02_058-075.pdf Utoljára letöltve: 2016.05.13. 21:00
Benedek
András (2007) TANULÁS ÉS TUDÁS A
DIGITÁLIS KORBAN In: Magyar Tudomány 2007/09.
Url: http://www.matud.iif.hu/07sze/09.html Utoljára letöltve: 2016.05.13. 21:17
Url: http://www.matud.iif.hu/07sze/09.html Utoljára letöltve: 2016.05.13. 21:17
Megan
Poore (2015) Hogyan használjuk a közösségi médiát az oktatásban? Wolters Kluver
kiadó Budapest, 2015
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése