2016. május 14., szombat

Fanni, Fruzsi Podcast vázlat

Podcast vázlat: Digitális történemesélés

  • Szia Fanni
    - Szia Fruzsa!
  • Hallottál már a digitális történetmesélésről? Mert én igen!
    - Juj. Képzeld én még nem! El tudnád nekem mondani, hogy ez micsoda?
  • Persze, kedves! Figyelj: ez egy új módszer, amivel megoszthatod a történetedet képeken keresztül és megoszthatod a neten.
    - Miféle történeteket? Az én életemről?
  • Akár arról is! De az oktatásban is felhasználható különböző témák feldolgozásához, így közelebb hozva az anyagot a netgenerációhoz. Te netgenerációs vagy? Hmm?
    - Óh! Ez aztán az izgalmas dolog. Én netgenerációs vagyok, de ez még nekem is újdonság. És ez fejleszti a kreativitásomat? És az önkifejezésemmel mi a helyzet?
  • Egy rugóra jár az agyunk Fanni, fejleszti a kreativitásodat és egy új lehetőséget is ad az önkifejezésre, emellett csoportosan is készíthetsz ilyen videót, így….
    -A KOOPERÁCIÓS KÉSZSÉGEIMET IS FEJLEEEESZTI???? Ráhibáztam barátom?
  • Úgy van!
    - Surprise, surprise. Überraschung! Köszönöm h megmutattad az internetnek ezen csodálatos oldalát és bevezettél egy ilyen iszonyú izgalmas terület rejtelmeibe. Szerencsésnek érzem magam, hogy veled dolgozhattam!
  • Segítek ahol tudok! Szia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése