2016. május 12., csütörtök

Online tesztek, kérdőívek - fogalomtérkép

 A fogalomtérkép megalkotásakor leginkább úgy gondolkodtam, mintha a szakirodalmi összefoglalóhoz vagy a foglalkozáshoz készítenék vázlatot, de mondhatjuk úgy is, mintha egy tananyag vázlatát készíteném el. Próbáltam röviden, tömören, egy-két szóval kiemelni a lényeget.
 Itt is alkalmaztam azt a nézetet, hogy az általános és a konkrét jellemzőkre is kitérjek, de nyilván az online jelleggel a középpontban, törekedtem a szemléltetésre, az esztétikára, az összefüggések ábrázolására, az érthetőségre is, amennyire a "műfaj" és az alkalmazás engedte. (A kérdőívkészítő programokra ezúttal nem tértem ki, inkább egy elméleti jegyzetnek szántam ezt az ábrát.)



Link: https://www.mindmeister.com/699932934/online-tesztek-k-rd-vek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése